GRUPA III
Grupa 3 „Żuczki”
Nauczyciele: Joanna Rzuczkowska, Sylwia Karpińska
Pracownicy obsługi: Aleksandra Włodarczyk
Godziny pracy grupy:
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
7.30:-17:00 | 7.30:-17:00 | 7.30:-17:00 | 7.30:-17:00 | 7.30:-17:00 |
Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc kwiecień 2024
Temat kompleksowy: Mamy różne charaktery
- określam swój nastrój
- biorę udział w zabawach orientacyjno- porządkowych
- słucham wiersza „Moje emocje”
- słucham i śpiewam piosenkę „Niełatwo nas pomylić”
- poznaję wartości, którymi należy się kierować w życiu
- poznaję określenia: długi, krótki
- wypowiadam się na temat swoich talentów
- poszerzam wiedzę o emocjach
- odróżniam zachowania pozytywne i negatywne
- wiem co oznacza pojęcie dobry uczynek
- wypowiadam się na temat przyjaźni
Temat kompleksowy: Wiosna na wsi
- wiem jak się nazywają domy zwierząt wiejskich
- dobieram rymy
- rozpoznaję głosy zwierząt wiejskich
- tworzę zdrobnienia wybranych słów
- słucham piosenki „Wiosna na wsi”
- szereguję przedmioty wg wielkości i długości
- wiem jak nazywają się dzieci zwierząt wiejskich
- wiem na czym polega praca rolnika
- wiem jakie produkty powstają z mleka i wełny
- rozwiązuję zagadki
Temat kompleksowy: Dbamy o przyrodę
- zaśpiewam piosenkę „Piosenka ekologiczna”
- wiem kiedy obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi
- wypowiem się dlaczego dbanie o planetę jest ważne
- wykonam tulipany z papieru kolorowego
- wiem na czym polega segregowanie odpadów i potrafię to zrobić
- wiem czym jest recykling
- rozumiem, dlaczego należy oszczędzać wodę
- wykonam pracę plastyczną z materiałów z recyklingu
- opowiadam historyjkę na podstawie obrazków
Temat kompleksowy: Polska – moja ojczyzna
- poznam legendę o powstaniu Krakowa
- znam cechy charakterystyczne swojego regionu
- wysłucham piosenki „Rodzinny kraj”
- rozwijam słownictwo
- wiem, jakie są polskie symbole narodowe
- wykonuję doświadczenia związane z mierzeniem objętości płynów
- rozwijam wyobraźnię
- poznaję flagi innych państw
- wiem jak wygląda flaga Unii Europejskiej
- wiem, kiedy jest Dzień Flagi
- słucham i śpiewam hymn Polski
- potrafię się zachować podczas śpiewania hymnu państwowego
- wykonuję pracę plastyczną „Flaga Rzeczypospolitej Polskiej”